پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا اجاره ماشین عروس برای عروس بهتر است؟
نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1401
بازدید : 658
نویسنده : امین پارسیان

وقتی به مرحله خاصی از زندگی می رسیم، برای تحقق بخشیدن به برخی از رویاهای کودکی خود باید پول زیادی بپردازیم. خرید ویلا، مسافرت خارج از کشور، خرید ماشین و... شاید آرزوهایی باشد که خرج کردنشان چندان ضروری نیست و خیلی ها آن را ولخرجی می دانند; اما آیا این در مورد عروسی هم صدق می کند؟

عروسی جشن های باشکوه و پیروزمندانه ای است که می تواند شایسته چنین اسراف باشد. به همین دلیل است که زوج ها برای رزرو تالار مجلل، لباس های باشکوه و به خصوص اجاره ماشین عروس دست به هر کاری می زنند. حتی برخی حاضرند کلیه های خود را بفروشند اما عروسی به یاد ماندنی و آبرومندی داشته باشند.

اگر برای جشن عروسی آماده می شوید، اجاره یک ماشین عروسی لوکس ارزشمند است. شاید این کار کمی هزینه بر باشد، اما همانطور که می دانید ماشین عروس اسطوخودوس یک جشن عروسی خاطره انگیز است و همه عروس و دامادها از کودکی آرزوی سوار شدن بر این ماشین های مقدس را داشته اند!

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس لوکس روز بزرگ شما را خاص تر می کند. این بهترین راه برای جشن گرفتن یکی از خاطره انگیزترین لحظات زندگی شماست، که روزی ابدی پر از غرور و شادی را رقم خواهد زد. روش های مختلفی برای اجاره ماشین عروس وجود دارد که راحت ترین آنها رزرو آنلاین است. بسیاری از سایت ها اجاره ماشین عروس را ارائه می دهند، اما یافتن سایتی که طیف وسیعی از ماشین های لوکس و کلاسیک را برای اجاره ارائه دهد کمی دشوار است. بر اساس یافته های ما، وب سایت کاسپین رنت با اخذ مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه توانسته است طیف وسیعی از خودروهای قدیمی، لوکس و مدرن را به مشتریان خود عرضه کند. اما این تنها پایان ماجرا نیست! بخش مهمی از اجاره ماشین عروس در واقع انتخاب بهترین مدلی است که متناسب با فرهنگ خانوادگی و سبک جشن عروسی شما باشد.

بنابراین قبل از اجاره ماشین عروس بهتر است انواع کرایه ماشین عروس را بشناسید.

انواع ماشین عروس اجاره ای

به طور کلی در ایران سه نوع ماشین عروس برای اجاره وجود دارد که بسته به سلیقه عروس و داماد اغلب این گزینه ها ترجیح داده می شود، اما گزینه هایی وجود دارد که می تواند برخی نیازهای خاص عروسی مانند لیموزین، قلاب بافی را نیز برطرف کند. و یا هامر; اما در ایران سه نوع ماشین عروس برای اجاره وجود دارد.

ماشین عروس قدیمی و کلاسیک
ماشین عروس مدرن و اسپرت
ماشین عروس سلطنتی مانند لیموزین (در ایران به ندرت یافت می شود)
چرا اجاره ماشین عروس برای عروس بهتر است؟

ماشین عروس قدیمی و کلاسیک

ماشین عروس کلاسیک و قدیمی به ماشین هایی گفته می شود که بیش از 70 سال از ساخت آنها می گذرد. اکثر این خودروها شامل مدل های قدیمی بنز، فولکس واگن، شورولت، کادیلاک، بیوک، ولوو و ... می باشند. این خودروها اغلب دارای چراغ های دایره ای شکل در جلو هستند که در بسیاری از عکس های عروسی قدیمی و جدید نیز دیده می شود. به عنوان مثال، یک لیموزین سفید کلاسیک، به عنوان نمونه بارز یک وسیله نقلیه عروسی نمادین عمل می کند.

برخی از این ماشین های عروس اجاره ای قدیمی در رنگ های مختلف مانند سفید، صورتی، بژ و حتی قرمز مخصوص جشن عروسی امروزی طراحی شده اند. برخی از مدل های موجود در سایت های اجاره و اجاره ماشین عروس عبارتند از:

  • 1933 رولزرویس فانتوم II کانتیننتال
  • 1930 کرایسلر 66
  • 1946 بنتلی MK VI





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: